Freitag, 19. Februar 2010

DD Synthesis & Dragan Dautovski - Discography/ДД Синтезис и Драган Даутовски Дискографија (1996 - 2008)




 Goten - Готен 1996

1.Goten - Готен
2.Dve devojki - Две девојки
3.Selska igra - Селска игра
4.Kletva - Клетва
5.Ajde pominuvam zaminuvam - Ајде поминувам,заминувам
6.Ljubov i smrt - Љубов и смрт
7.Chuma - Чума
8.Vreminja - Времиња

 
 Swinging Macedonia 2000

1.Mome stoe - Моме стое
2.Vo nase selo - Во наше село
3.Postupano - Поступано
4.Sto e ludo - Што е лудо
5.Pomnis li - Помниш ли
6.Me fatije - Ме фатије
7.Mori mome - Мори моме
8.Mace - Маце
9.Ezgija - Езгија
10.Imala majka - Имала мајка

 
Live in Skopje 2002

1.Cudno Mi - Чудно ми
2.Mori Mome - Мори моме
3.Postupano - Поступано
4.Pomnis Li - Помниш ли
5.Ritmika - Ритмика
6.Me Fatije - Ме фатије
7.Mome Stoe - Моме Стое
8.Goceva - Гоцева
9.Vo Nase Selo - Во наше село
10.O Javore - О јаворе

 
Let God smite him 204

1.Pomolila Boga Maca - Помолила Бога Маца
2.9-ka - 9 - ка
3.De Bog Da Bie - Де Бог да бие
4.Star Bel Dedo - Стар бел дедо
5.Ori Anche - Ори Анче
6.KAljo - Каљо
7.Goceva 2 - Гоцева 2
8.Oj Devojche - Ој девојче

 
 Identity 2008

1.Goceva 3 - Гоцева 3
2.Sam legnuvam - Сам легнувам
3.Blazena goro zelena - Блажена горо зелена
4.Gajdarska igra - Гајдарска игра
5.Vargida - Варгида
6.Dva vermana - Два вермана
7.Bela Petkana - Бела Петкана
8.Jana Malesevka - Јана Малешевка
9.Dumardija - Думардија
10.Malinka - Малинка

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen