Mittwoch, 24. Februar 2010

Бадмингтонс Дискографија/Badmingtons Diskografija (1985 - 2007)


MYSPACE


 Intimno tetoviranje - Интимно тетовирање 1985

1.Хоћеш ли живети заувек?
2.Улица Богова
3.Свечан дан
 4.Tвој cвет
 5.Сите oбични луѓе


После мене што ти е гајле 1985

1.Сите обични луѓе
2.Мој начин за крај
3.Цајо
4.Морам ли јас
5.Доаѓа сабота

Страна Б

1.А; А, А;
2.После мене што ти е гајле
3.Двојно јас
4.Бел глушец
5.Дотерај се
6.Боки бате


Бадмингтонс 1984 - 85 (single)

1.Сите обични луѓе
2.Морам ли јас
3.Доаѓа сабота  




Ако ми дадеш (Ako mi dades) single 2007

1.Ако ми дадеш (Ako mi dades)
2.Убав ден (Ubav den)
3.Сите oбични луѓе (Site obicni luge)

4 Kommentare:

  1. Нема линк за download.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Извини,пријателе,не можам и не смеам да објавувам линкови за симнување,бидејки имам забрана од гермаската „интернет„ полиција!

      Löschen
  2. hey miroslav, can you re-upp badmingtons? thanx in advance, cheers... :)

    AntwortenLöschen
  3. Извини,пријателе,не можам и не смеам да објавувам линкови за симнување,бидејки имам забрана од гермаската „интернет„ полиција!
    Sorry,friend, i can not do this because german "internet" police forbbiden this! :-((

    AntwortenLöschen