Montag, 3. Januar 2011

Чоканче текстови

ЧОКАНЧЕ

Кога си сам и се осеќаш чудно, и се е пред тебе несвесно
и се е пред тебе магливо, и се е за тебе несватливо
Татко ти не нејќи, мајка ти те тепа, за сите ти си несалам
во тебе гледаат нешто страшно, нешто опасно и порочно

А ти тогаш собери храброст, и речи и остајте ме
земи нешто напи се и малце олабави се

Чоканче, чоканче...
Напи се заборави на се

Кога се сите против тебе и женската те несака
На училиште не ти оди и имаш многу многу проблеми
Татко ти не нејќи, мајка ти те тепа, сите те бркаат од дома
во тебе гледаат нешто страшно, нешто опасно и порочно

ЖИВЕАМ

Секоја вечер мислам што да стиснам и само да се напијам
и гледам лево-десно и гледам само право и нема шо да изгубам

Јас само живеам...

Не одам на работа, не одам на сколија и неам в џебот пет банки
имам душа чиста и знам само да свирам, и многу многу другари

Јас само живеам...

ТИ СИ МОЈА

Со тебе сакам, со тебе сакам
со тебе сакам да сум некаде кај што нема никој нема никого
кај што нема демократски партии, кај што нема политички магии

Со тебе сакам, со тебе сакам
со тебе сакам да сум некаде негде горе горе многу високо
кај што нема луѓе нема бучава, кај што има топла мека постела
со тебе сакам да сум сам

И нејќам никој да ме бара, и нејќам никој да ми смета

И ти си моја, ти си моја, ти си моја, ти си моја...
и ќе бидеш секогаш, и ќе бидеш секогаш

ПИЈАНИЦА

кајојш море педер?
ја бе ќе ом да пијам!

Кај да одам кај да скитам, зашто сум ќор пијан
Кај да одам кај да скитам, везден правам зијан

А шо да правам, шо да правам, шо да правам, шо да правам!!!

Со Цинцало одам на корзо килници да манам
Два-три сати пијам паѓам, неможам да станам

А шо да правам, шо да правам, шо да правам, шо да правам!!!

Шо да правам шо да чинам, жена не ме сака
Шо да правам ете живее без шишлакот в рака

А шо да правам, шо да правам, шо да правам, шо да правам!!!
OСВЕН ДА ПИЈАМ!!!

Ко ќе умрам гроб сакам да ми ископате пред "дај-дам"
За полесно на други свет шишлак да си најдам

А шо да правам, шо да правам, шо да правам, шо да правам!!!

ФАЛА ТИ ФАЛА

Од мали игравме игри прости,
мајка и татко, доктор и гости
Се тепавме и каравме, многу бевме живи
од Ташко комшијата крадевме сливи

Неразделни бевме ние двајцата...

Ѕиркавме љубовници шо праеја работа
Во Ќиташ одевме на капење во Сабота
А сега пораснавме и душата ни врие
Не сме поеќе заедно двајцата ние

Почна да ме лажиш и многу да ме маткаш
Се кријаш по грмушки со други се бапкаш
Најдобар другар ти бев во цело мала
А сега не ми даваш фала ти фала

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen