Dienstag, 4. Januar 2011

Паркети текстови

Бал

Ќе направам бал.ти нема да дојдиш. ти не си фер.ти нема да дојдиш да играме валцер.Ќе направам бал ќе те поканам тебети нема да дојдиш. а тоа го вети.да играме валцер месечината свети.реф. Но знам дека не си крива ти.сепак. мене најслатка ми си.

Цел Живот Свој

Таа беше стара. облечена во фустан.живееше сама во својот стан.јас бев дечко облечен во сако.сакав да и придам. но незнаев како.Таа гледа во огледало свое.за неа чука срцето мое.пробај да бидеш ти со мене.сакај некој друг. а не само себе.реф. цел живот свој. цеч живот својтаа не заборува со никој.цел живот свој. цел живот свој.таа не зборува со никој.

Едно Млеко

Едно, едно, едно млеко и едно кафемајками ми даде.додека да ги однесам дома.никој ми ги украде.Две, две две мастики шарени.си купив од трафика.немав пари да платами продавачката ми се развика, и ми реце....Ти не учиш ти не слушаш...ти немаш никаква култура.ти си глуп. ти не сваќаш.ти имаш температура.реф. Вчера имам температура.а денес ми поминаула ла ла....

Електрична Фризура

Електрично шпоре имам во кујната.машина за перење имам во бањата.компирчиња пржени имам во стомакотцртани филмови гледам на телевизорот.имам елетричен транзисторимам електричен миксери имам....реф. електрична флизура од 220 вати.немој да ме ѓибаш, струја ке те фати.

Кафеави Џуџиња

Ноќе кога сум сам у креветодам у клозет и си пуштам кафеави џуџиња и одозгора јас нив ѓи гледамкако се борат за слободатие кафеави џуџиња.реф. ла ла ла ла....(тие) кафеави џуџиња.Секое мало џуџе кафеаво.со сите сили за слобода се бори.не незнае дека тоаво темница потонуваи вода тогаш врз нив се слеваи ѓи турка во нови хоризонти.тие кафеави џуџиња.реф. ла ла ла лакафеави џуџиња.

Lieben Wir

This trancedental vibrationof chanting.hare krishna. hare krishna.krishna krishna. hare hare isa metod for reviving ourkrishna concensines.Wir sind nicht gross aberwir sind stark.leh bin skinheadliebe Rama und Sita.ich bin skinheadicn mage lese bhagavad gita.Du bist skinheaddu libst Rama und sitadu bist skinheaddu magst lese bhagavat gita.ref. Liben wir. wir lieben Rama.wir lieben krishna.Ich bin bakti skinheadich habe sika.ich liebe prabhupad.

Мислам

реф. Мислам, мислам да престанам да мислами да одам да пливам во океанСега ми е жал.но ќе ми поминедали си навистина убаваили така ми се чини.реф. Мислам, мислам...Сакам, сакам да престанам да плачам.да не ми течат солзи од очите.

Муви

Ние мувите многу сме паметни.ние мувите многу сме весели.стално си летаме. стално си брчиме.оти ние сме муви ние уживаме.и никако да сватиме декание само знаеме....реф. Да јадиме гомнала ла ла ла.......Ние мувите стално уживаме. ние мувите многу сме паметнисамо си брчиме и не ни е досаднооти ние сме муви. ние сме весели.А никако да сватиме декание само знаеме.....реф. Да јадиме гомнала ла ла ла ........

На месечина Те заборавив

Две деца на клупа седат.за рака се држат.за љубов зборуваат.за љубов зборуваат.тие две деца сме јас и ти.До тебе седам.сите звезди ги изборив.знаеш, јас не зборувам многу.јас сум срамежлив, но ти велам.....реф. На месечина те заборавив.во облаци те заборавив.те лажам само од другите те скрив.обично ти во пролетизлегуваш совесноно знај. јас ке се вратами ништо не е завршено.реф. На месечина те...

Најмногу од цел свет

Моите убави слатки колачиња.Моите убави мали мачина.моето страшно црно пајаче.ќе ти го продадам затоа што.реф. Најмногу, најмногу во целиот светте сака еден паркет.моите мали рипчиња златни и моите очи од солзи матни.мојата сакана сребрена обеткаи малото срце стално сто светка.ќе ти го подарам затоа што....реф. Најмногу, најмногу....

Понекогаш се будам

Јас тука не приоаѓам.јас тука не постојамво овој свет се исчезнува.во него стојам заборавен, осамен и изгубен.А веќе сум уморени сакам да избегамво земјата на чудата.таму заедно јас и ти, таму времето не постои.реф. понекогаш се будам.гледам празно е (тажно е)и сваќам дека немам шансида продолжам бес тебе.Овде никој не ме разбира.Овде никој не ме познава.ова е свет на илузии.во нив стојам заробен. но сакам да сум слободенво земјата на чудата. таму времето не постои.реф. понекогаш се ....

Прекрасна насмевка

Сонцето не дојде денес.низ прозорот на мојата соба.ме остави да тргувам самво утрото без надеш.А месецот не сака да танчуваво ноќта со облаците.на небото без звездитеи весели виножитаосамен и збунет стојам во градот на скршени срца.повторно и повторно барамвистински пријател.Јас не сакам да живеам повеќево овој мртов свет.каде нема да ја гледамтаа прекрасна насмевка.реф. Прекрасна насмевка сто доаѓа од љубовтана лица и во срцата.

Шекерна

Бело лице љубам јас. бело лице љубам јас.и да љубам и да кубам фајде нема.душо моја.Ти си шекерна засшеќеренаи калеша неверна.Гајтан веѓи мазнам јас.и да мазнам и да држам фајде нема.душо моја.Ти си шекернаи калепа рибетина.Црно сливче лижам јас.црно сливце лижам јас.и да лижам и да мижам фајде нема.душо моја.Ти си шекерна зашеќеренаи калеша неверна рибетина сечина те....

Kommentare:

  1. Hi guys,

    Nice blog. Thanks for sharing
    http://www.techzar-web-developers.com/

    AntwortenLöschen
  2. Dear Online Friend,

    We wish you the best luck and have a nice day!

    The StarGames and WMS Teams
    Mика Cамули Виртанен

    AntwortenLöschen