Montag, 30. August 2010

Tonny Montano Дискографија (1986 - 2012)


LASTFM


Tonny Montano  1986 

1.Do You Wanna Dance
2.Zaobilazim je
3.Perac prozora
4.Ples
5.Frigidna
6.Svi se sada njisu
7.Boli me zub
8.Bonnie & Clyde
9.Cesemo se
10.Mrak
11.Ruska salata


 Talicni Tom je mrtav 1987

 01 Talicni Tom je mrtav
02 Ja necu biti tvoj
03 Dam ti dam
04 Da li imam neke sanse kod tebe
05  Kaludjerski rock'n'roll  
06  Banane
07 Teroristi
08  To nisam ja
09 Bas si bajna
10  Pingili-pongili-punk


 Mutant party Live 1988

 01Mi smo iz Beograda
02 Do you wanna dance
03 Devojke su krive za sve
04 Da li zelis devojko
05 Frigidna
06 Svi se sada njisu
07 Ona i njen doberman
08  Ruska salata
09 Perac prozora
10  Moj cale je ratni heroj


  Lovac na novac 1991

 01 Cerkica
02  Djoku je htela
03 Zvizduk u osam
04 Kako je spavati sa devojkom
05  Mi smo sampioni
06 Ovan i rak
07 Devojke su uvek krive za sve
08 Odlazis (1984-1990)
09  10 godina


 Bilo Jednom u Beogradu 1994

Bilo Jednom u Beogradu
Cerkica
Devojke Su Uvek Krive Za Sve
Djoku Je Htela
Dolazi R'n'r U Grad
Godfather
Kako Je Spavati Sa Devojkom
Mi Smo Iz Beograda
Mi Smo Srecna Porodica
Odlazis
Ovan I Rak
Sve Je Dosadno
Vise Se Ne Vracaj
Volim Samo Tebe


 Moja Zena Fudbal Ne Voli! Zasto? 1997

 1.Goli Na Adi Ciganliji
2.Ja Nisam Kriv
3.Mi Smo Iz Beograda
4.Mi Smo Sampioni
5.Moj Zivot Je Lep
6.Moja Zena Fudbal Ne Voli
7.Obilic
8.Ozenicu Nju
9.Rozita
10.Sta Si Joj To Radio
11.Vrati Pare


 Hajde, Slusaj Ovaj CD 1999

Do You Wanna Dance
Perac Prozora
Frigidna
Svi Se Sada Njisu
Ruska Salata
Talicni Tom Je Mrtav
Da Li Imam Sanse Kod Tebe
Kaludjerski Rock'n'roll
Da Li Zelis Devojko
10 Godina
Ovan I Rak
Devojke Su Uvek Krive Za Sve
Mi Smo Iz Beograda
Mi Smo Sampioni
Godfather
Volim Samo Tebe
Mi Smo Srecna Porodica
Moja Zena Fudbal Ne Voli
Da Bog Da Crk'o Rock'n'roll


 Srećan Rođendan 1999

Ona Pripada Meni
Hej, Dzo, Ovo Je Srbija
Zene Su Ti Cudo
Volim Grupu Abba
Ah, Ta Romantika
Hajdemo Na Vikend
Srecan Rodjendan
Ljutice Se Moja Riba
Rodjen Za Zezanje
Moj Cale
Hajde Brze
Siroke Ulice
Moji Hitovi


 Blue Eyes (Best Of Tonny Montano) 2007

Do You Wanna Dance
Svi Se Sada Njisu
Perac Prozora
Devojke Su Krive Za Sve
Odlazis
10 Godina
Godfather
Jednom U Beogradu
Moja Zena Fudbal Ne Voli
Da Bog Da Crko Rock N Roll
Moj Zivot Je Lep
Zene Su Ti Cudo
Ah Ta Romantika
Sto Bas Da Volim Nju
Ne Klepeci Nanulama
Ona, Azra I Ja
Rodni I Del Boj
Bila Jedna Zemlja


 Lepsoj Od Najlepse! 2008

Ozenicu Nju
Ona, Ja I Banda Iz Kraja
Ne Zelim Vise Sresti Nju
Frigidna Je Bila
Boli Me Zub
Tonijev Dvojnik
Boni I Klajd
Pingili-Pongili-Pong (Punk)
Ona, Ja I Njen Doberman (Live)
Ljubav U Parku (Mraku)
Sta Si Joj To Uradio
Ja Nisam Kriv (Vec Ona)
Marina (Live)
Ovan I Rak


  Istinita ljubavna priča - Jubilej - 25 godina muzičkog rada 2012

1. 10 godina
2. Volim samo tebe
3. Kako je spavati sa devojkom?
4. Da li želiš devojko? - Uživo
5. Da li imam šanse kod tebe?
6. Svi se sada njišu - Uživo
7. Perač prozora - Uživo
8. Do you wanna dance? - Uživo
9. Goli na Adi Ciganliji
10. Oženiću nju
11. Ćerkica
12. Ja nisam kriv
13. Devojke su uvek krive za sve
14. Moja žena fudbal ne voli
15. Ovan i rak
16. Odlaziš
17. Bilo jednom u Beogradu
18. Šta si joj to radio?
19. Godfather
20. Baby I love you
21. 20 godina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen